team peeters berghem

Ons team

Flexibel
Klantvriendelijk
Doelgericht

Dagelijks mogen wij als Administratiekantoor Peeters BV. werken aan een gevarieerd klanten portfolio. Van een losse particulier, een ZZP’er tot grotere BV’s. Wij staan voor al onze klanten klaar. Wij werken samen in een team van 12 personen. Vaak heeft elke collega zijn eigen klanten zodat we ook echt weten wat er bij u speelt. Maar uiteraard bespreken wij ook onderling met specifieke disciplines.

Wouter Peeters
Directeur

wouter@akpbv.nl
Aanwezig op: maandag t/m vrijdag

Joyce van Oort
Salaris administrateur

joyce@akpbv.nl
Aanwezig op: di, do, vrijdag ochtend

Martje Korteweg – van Buel
Fiscalist

martje@akpbv.nl
Aanwezig op: ma, di, do, vrij

Jan van den Boogaard
Sr. administratief medewerker

jan@akpbv.nl
Aanwezig op: maandag t/m vrijdag

Shedi van Buul
Administratief Medewerker

shedi@akpbv.nl
Aanwezig op: maandag t/m vrijdag

Petra Verhulst
Administratief Medewerker

petra@akpbv.nl
Aanwezig op: maandag t/m donderdag

Annerieke van Keijsteren
Administratief Medewerker

annerieke@akpbv.nl
Aanwezig op: maandag t/m vrijdag

Simone van Doorne – Verkade
Administratief Medewerker

simone@akpbv.nl
Aanwezig op: ma, di en do

Mirjam Wijnhoud – Dekker
Administratief Medewerker

mirjam@akpbv.nl
Aanwezig op: dinsdag t/m donderdag

Loes van Doremalen –
van Schijndel

Administratief Medewerker

loes@akpbv.nl
Aanwezig op: maandag t/m donderdag

Sandra van Lier
Secretaresse

secretariaat@akpbv.nl
Aanwezig op: dinsdag t/m donderdag

Amelia Kazmierczak
Stagiaire

amelia@akpbv.nl
Aanwezig op: ma, di en vrij

Onze geschiedenis

Administratiekantoor Peeters BV is in 2010 opgericht door Wouter Peeters. Wouter is momenteel nog vol passie dagelijks aan het werk in ons kantoor.

Medio het jaar 2000 heeft Wouter zijn HEAO AC RA variant afgerond. Gedurende de jaren 2000 – 2008 heeft hij voor een tweetal accountantskantoren gewerkt in Oss en Nijmegen. Naast/tijdens het werk heeft hij zijn postdoctorale opleiding tot Registeraccountant gevolgd op de Universiteit te Tilburg.

Ons administratiekantoor is altijd werkzaam geweest in de regio Oss. Wouter is alleen gestart in de voormalige Pastorie te Deursen-Dennenburg. Vanuit deze locatie is het bedrijf flink uitgebreid met extra personeel. Na verloop van tijd werd de pastorie te klein voor onze werkzaamheden en zijn wij verhuisd naar een groter pand. Sinds maart 2014 zijn we gehuisvest in het voormalig gemeentehuis in Berghem.

Ook hulp bij uw boekhouding?

Neem contact met ons op, wij helpen u graag. 

Burgemeester van Erpstraat 2
5351 AV Berghem

0412 – 765000
info@akpbv.nl