Flexibel
Klantvriendelijk
Doelgericht
Dagelijks mogen wij als Administratiekantoor Peeters BV. werken aan een gevarieerd klanten portfolio. Van een losse particulier, een ZZP’er tot grotere BV’s. Wij staan voor al onze klanten klaar. Wij werken samen in een team van 12 personen. Vaak heeft elke collega zijn eigen klanten zodat we ook echt weten wat er bij u speelt. Maar uiteraard bespreken wij ook onderling met specifieke disciplines.
Wouter Peeters
Directeur
wouter@akpbv.nl
Aanwezig op: maandag t/m vrijdag
Joyce van Oort
Salaris administrateur
joyce@akpbv.nl
Aanwezig op: di, do, vrijdag ochtend
Martje Korteweg – van Buel
Fiscalist
martje@akpbv.nl
Aanwezig op: ma, di, do, vrij
Jan van den Boogaard
Sr. administratief medewerker
jan@akpbv.nl
Aanwezig op: maandag t/m vrijdag
Shedi van Buul
Administratief Medewerker
shedi@akpbv.nl
Aanwezig op: maandag t/m vrijdag
Petra Verhulst
Administratief Medewerker
petra@akpbv.nl
Aanwezig op: maandag t/m donderdag
Annerieke van Keijsteren
Administratief Medewerker
annerieke@akpbv.nl
Aanwezig op: maandag t/m vrijdag
Simone van Doorne – Verkade
Administratief Medewerker
simone@akpbv.nl
Aanwezig op: ma, di en do
Mirjam Wijnhoud – Dekker
Administratief Medewerker
mirjam@akpbv.nl
Aanwezig op: dinsdag t/m donderdag
Loes van Doremalen –
van Schijndel
Administratief Medewerker
loes@akpbv.nl
Aanwezig op: maandag t/m donderdag
Sandra van Lier
Secretaresse
secretariaat@akpbv.nl
Aanwezig op: dinsdag t/m donderdag
Amelia Kazmierczak
Stagiaire
amelia@akpbv.nl
Aanwezig op: ma, di en vrij
Onze geschiedenis
Administratiekantoor Peeters BV is in 2010 opgericht door Wouter Peeters. Wouter is momenteel nog vol passie dagelijks aan het werk in ons kantoor.
Medio het jaar 2000 heeft Wouter zijn HEAO AC RA variant afgerond. Gedurende de jaren 2000 – 2008 heeft hij voor een tweetal accountantskantoren gewerkt in Oss en Nijmegen. Naast/tijdens het werk heeft hij zijn postdoctorale opleiding tot Registeraccountant gevolgd op de Universiteit te Tilburg.
Ons administratiekantoor is altijd werkzaam geweest in de regio Oss. Wouter is alleen gestart in de voormalige Pastorie te Deursen-Dennenburg. Vanuit deze locatie is het bedrijf flink uitgebreid met extra personeel. Na verloop van tijd werd de pastorie te klein voor onze werkzaamheden en zijn wij verhuisd naar een groter pand. Sinds maart 2014 zijn we gehuisvest in het voormalig gemeentehuis in Berghem.
Ook hulp bij uw boekhouding?
Neem contact met ons op, wij helpen u graag.